REGULAMIN REZERWACJI I SPRZEDAŻY BILETÓW GIŻYCKIEGO CENTRUM KULTURY
§ 1 Postanowienia ogólne.
1. Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji i sprzedaży biletów na wydarzenia organizowane przez Giżyckie Centrum Kultury (dalej: GCK).
2. Zakup biletu oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zobowiązanie do przestrzegania jego postanowień.
3. Bilety sprzedawane są w kasie GCK w siedzibie (ul. Konarskiego 8, Giżycko) oraz za pośrednictwem oficjalnego systemu sprzedaży online wskazanego przez GCK.
4. Godziny pracy kasy oraz informacje o ewentualnych zmianach publikowane są na stronie internetowej GCK.
5. Bilet jest ważny wyłącznie na określony seans/wydarzenie, dzień, godzinę i miejsce wskazane na bilecie.
§ 2 Warunki rezerwacji.
1. Rezerwacji mogą dokonać osoby fizyczne lub instytucje od momentu uruchomienia sprzedaży biletów na dane wydarzenie.
2. W celu dokonania rezerwacji należy podać co najmniej:
imię i nazwisko,
numer telefonu kontaktowego,
rodzaj biletu (np. normalny, ulgowy)
oraz, jeżeli wymagane, dodatkowe dane instytucjonalne (nazwa, adres, NIP).
3. Rezerwacja musi zostać opłacona / potwierdzona zapłatą lub w inny sposób wskazany przez GCK, jeżeli regulamin wydarzenia to przewiduje.
4. Termin odbioru rezerwowanych biletów: najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem, chyba że dla konkretnego wydarzenia ustalono inny termin – w takim przypadku rezerwujący zostanie poinformowany o tym terminie.
5. W przypadku rezerwacji grupowej obowiązuje złożenie zamówienia pisemnego (osobiście lub mailowo), zawierającego wszystkie wymagane dane (instytucja, liczba biletów, rodzaj, cena, sposób płatności, odbioru).
6. Rezerwacje, które nie zostaną odebrane w ustalonym terminie, zostaną anulowane.
§ 3 Sprzedaż biletów.
1. Bilety mogą być sprzedane w kasie GCK lub przez online: http://bilety.gizycko.pl
2. W przypadku sprzedaży online regulują ją także warunki systemu sprzedażowego wykorzystywanego do sprzedaży (np. regulamin serwisu biletowego).
3. Płatność za bilety odbywa się w kasie – gotówką lub kartą, oraz – w przypadku sprzedaży online – zgodnie z zasadami systemu sprzedażowego.
4. Po dokonaniu zakupu biletów Użytkownik otrzymuje potwierdzenie zakupu – w kasie: paragon fiskalny; online: potwierdzenie elektroniczne oraz e-bilet lub inny dokument wskazany przez system.
§ 4 Zwroty i anulacje
1. Zwrotu biletu zakupionego w kasie GCK można dokonać najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem seansu/wydarzenia na jaki został on zakupiony, okazując bilet wraz z paragonem fiskalnym.
2. Zwrotu biletu zakupionego online można dokonać najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem seansu/ wydarzenia dzwoniąc na numer telefonu 502 058 499. Przy zwrocie należy podać nr zamówienia oraz imię i nazwisko.
3. Zwrot biletu możliwy jest również w przypadku odwołania lub zmiany terminu wydarzenia, jak również opóźnienia lub niezaplanowanej przerwy w jego emisji dłuższych niż 30 minut.
4.Ewentualne szczególne sytuacje (np. udokumentowana przyczyna losowa) mogą być rozpatrywane indywidualnie przez GCK.
§ 5 Obowiązki uczestników.
1. Widz obowiązany jest do okazania ważnego biletu lub potwierdzenia zakupu przy wejściu na wydarzenie.
2. Miejsca należy zajmować zgodnie z danymi na bilecie, jeżeli są numerowane.
3. Uczestnik zobowiązany jest zachować bilet do końca wydarzenia lub sesji, na którą został zakupiony – może być on wymagany do kontroli.
4. Osoby zachowujące się w sposób zakłócający przebieg wydarzenia (np. hałas, używanie urządzeń emitujących dźwięk, ignorowanie poleceń obsługi) mogą zostać usunięte z sali bez prawa do zwrotu kosztów.
5. Obowiązuje przestrzeganie regulaminów obiektu (bezpieczeństwo, zakazy wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów, zakaz palenia, zakaz fotografowania/filmowania, jeśli tak stanowi regulamin kina), oraz zaleceń obsługi.
§ 6 Ulgi i kategorie biletów
Cena ulgowa przysługuje osobom uprawnionym na podstawie ważnego dokumentu – stosownie do zasad ogłoszonych w cenniku.
W przypadku ofert specjalnych (np. grupowych, zbiorowych) liczba osób i warunki określone są w cenniku lub osobnym regulaminie wydarzenia.
Uprawnienia do ulgi mogą być weryfikowane przy zakupie i przy wejściu. Brak dokumentu potwierdzającego uprawnienie może skutkować koniecznością dopłaty do ceny biletu normalnego.
§ 7 Reklamacje
Reklamacje dotyczące sprzedaży i rezerwacji biletów (np. niezgodności, błędu, problemu technicznego) można zgłaszać pisemnie lub elektronicznie na adres wskazany przez GCK.
Reklamacje powinny zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis zdarzenia, kopie dokumentów potwierdzających zakup/rezerwację (np. bilet, potwierdzenie).
GCK rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.
§ 8 Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Giżyckie Centrum Kultury, ul. Konarskiego 8, 11-500 Giżycko.
Dane przetwarzane będą w celu realizacji zamówień, rezerwacji, sprzedaży biletów, kontaktu z uczestnikami oraz – jeśli wyrażona zostanie zgoda – promocji działalności GCK.
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, żądania usunięcia, a także przenoszenia danych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie niezbędnym do realizacji usług (rezerwacja, sprzedaż), w pozostałym zakresie – dobrowolne.
§ 9 Postanowienia końcowe
Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Dyrektora GCK lub upoważnionej przez niego osoby.
Regulamin obowiązuje od dnia jego ogłoszenia przez GCK.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów o ochronie konsumenta i prawach autorskich, jeśli mają zastosowanie.